Saturday 23 November 2013

Kissojen pikkujoulu

Olin perjantaina Ukissa käymässä siskoni luona, leivottiin joulutorttuja ja syötiin pipareita. Glögi lämmitti mukavasti ja toi jouluista tunnelmaa. :) Sain myös rapsuttaa kissoja pitkästä aikaa, Nannaa ja Hessua on tullut jo ikävä kun en voi uudessa kämpässäni toimia kissavahtina. Olin laiska kuvaaja mutta tässä räpsy kummastakin ~


Nanna-mummo kerällä puussaan. Hessu taas mallaa siskon upealla sohvalla, huomiokaa pieni väriero sohvan ja maton väreissä verrattuna omaan, punamustaan kämppääni ^^'


Ja sitten ovela aiheen vaihto. Olin niin tyytyväinen hiljattain Restyleltä tilaamaani laukkuun, että päätin tilata sieltä uudestaan. Tässä päällä hame ja korsettivyö, molempiin olen erittäin tyytyväinen! Hame ei ole noin pitkä miltä se näyttää, vaikka polven yli tuleekin (mistä pidän kovasti lolitassa, en halua että polveni näkyy). Lisäksi tilasin massiivisen korun, mutta siitä ei ole kuvaa vielä.


Koordasin tämän vähän rokimmin, oli kunnon bootsit jalassa, korut kaulassa ja rokkitakki. Olen hiipparoinut koulussa sen verran aristovaatteissa että halusin taas vähän vaihtelua elämään :D Tukkaa ei aamulla ehtinyt laittamaan, laiskan herääjän kiroja. Ehkä seuraavalla kerralla sitten. :P

Ensi viikolla aion vakaasti ommella taas, ole hamstrannut sen verran kankaita että on aika tarttua itseä niskasta kiinni.

No comments:

Post a Comment