Monday 16 December 2013

Hameen uudelleenrakennusta

Huh huh kiirettä! Koulun ohella olen tehnyt yli 20h työviikkoja ja leiponut / siivonnut joulua varten, joten vapaa-aika (etenkin hienojen kynsien teko, nyyh) on jäänyt vähän vähälle. Olen aattonakin töissä, mikä ei sinänsä haittaa kun en ole hirveän jouluihminen, mutta toivotan kyllä alkuvuoden hiljaisemmat työviikot tervetulleiksi.

Olen kyllä jotain saanut aikaiseksi. Minulla on ollut yksi hame jo aika kauan mutta se on jäänyt käyttämättä, koska se ei oikein sovi minulle enkä oikein pidä siitä. Päätin vihdoin tehdä asialle jotain ja korjailla hametta makuuni sopivaksi. Ensimmäiseksi leikkasin pois vyötäröosan, koska se oli minun selälleni liian pitkä. Lantiolle laskeutuvat kaistaleet lähtivät seuraavaksi, samoin vetoketju. Tein hameeseen kuminauhakujan ja sain näin itselleni mustan perushameen kauniista pitsikankaasta, jota aion jopa käyttää toisin kuin lähtökohdetta. Tässä alkuperäinen sekä räpsy päivän asusta, jossa hame on päällä.


Paita kirpparilta
Liivi eBay
Hame G.L.P, tuunattu
Sukkikset lämpömallistoa koska talvi
Korut ovat sekalainen kokoelma sieltä sun täältä

Liivi on tosiaan erillinen paidasta, molemmat ovat pitsipäälysteistä kangasta niin sulautuvat hyvin toisiinsa, etenkin salamalla otetussa kuvassa ^^' Liivi on sama mitä käytin halloween-miitissä.

Ajatuksena olisi tuunata jouluksi yksi kirpparilta löydetty samettimekko, siitä lisäpäivitystä jos ehdin sen tekemään.

No comments:

Post a Comment