Thursday 10 July 2014

New things

Käytiin kattomassa Näin koulutat lohikäärmeesi 2, ja leffateatterissa oli ihana iso Toothless! <3 

We went to see How to train your dragon 2, and the movie theater had a lovely Toothless! <3



Oli muuten tosi hyvä leffa, niin kuin oli ykkönenkin. Suosittelen. :) Ja sitten ostoksiin.

It was a really good movie, as was the first one. I recommend. :) And then onto new things.



Uusi mekko! Second hand, alunperin Fan + Friendiltä. Oi tämä istuu kuin hanska ja peittää polvet, jee ~ Ja väri on todella nätti, tumman punainen - ja taidatte tähän mennessä jo tietää, että tämä musta printti on unelma. Rakastan tätä mekkoa hurjasti. Olen niin onnekas että omistan sen nyt ~ 

A new dress! Second hand, originally fron Fan + Friend. Ah this is perfect fit, and covers my knees, yay ~ And the color is really pretty, dark red - and I think you know by now that this black print is a dream come true. I love this dress to bits. So lucky to have it now ~ 




Ja musta hame! Tämäkin on second hand, alunperin Bodylinelta. Tämä on loppuunmyyty mustana, olen halunnut tätä pitkään ja nyt minulla on se ~ Olen jo vähän aikaa halunnut tietynlaista mustaa hametta: sellaista joka on kokomusta (koska mulla on hameita missä on valkoista tai punaista mutta pari ihan vain mustaa) ja niin täynnä yksityiskohtia kuin inhimillisesti vain on mahdollista. Ja tämä on molempia. Saatan lisätä helmaan mustaa pitsiä tuomaan pikkuisen lisäpituutta, muttei se nytkään ole liian lyhyt. Tykkään myös korkeasta vyötäröstä, mulla on paitoja mitkä tarvitsee korkeavyötäröisen hameen näyttääkseen hyvältä, joten tämä sopii hyvin niiden kanssa.

And a black skirt! Also second hand, originally Bodyline. This is sold out in black and I've wanted it for so long, and now I have it as well ~ I've wanted a black skirt for a while; one that is only black (for I have many with white or red but few whole black ones) and as full of details as humanly possible. And this is both. I might add black lace to the hem to give it a wee bit more length, but it's not too short. I also love the high waist, I have shirts that need it look good so this goes well with them.



Kaikki ostokseni ovat itseasiassa käytettyjä, nämä paidat ostin kirpparilta ja sovitan ne lolitaan. Rakastan tämän korkea kaulusta ja hihan nappeja! Tämä on kyllä liian iso joten joudun kaveltamaan sitä, mutta onpahan tilaa hartioilleni. Monet kauluspaidat ovat liian tiukkoja hartioista joten käsiä on vaikea liikuttaa... :( Loistava paita, kun hintaa oli 2,5€.

All new things are second hand, actually. These shirts are from a flea market (or a thrift store, call it what you will) and will work with lolita. I love the high collar and sleeve buttons on this one! It's too big though so I'll have to take it in, but at least it allows room for my shoulder. A lot of collar shirts are way too tight on my shoulders so it's hard to move my arms... :( Gorgeous shirt for 2,5€.



Toinen musta paita (koska mullahan ei niitä vielä ole) shifongista (ei niitäkään nope ei mulla), mukavan kevyt kesään. Tykkään hihoista mutta kaulus on tylsä, pitää varmaan keksiä siihen jotain jännää. En tiedä vielä. Maksoi 1,5€.

Another black shirt (because I have none of those already no) in chiffon (not those either no not me), nice and light for summer. I like the sleeves but the collar is boring, I might to something to it. Don't know yet. Cost me 1,5€.



Ja valkoinen paita mitä oikeasti tarvitsen, valkoinen on väri mitä haluan enemmän mutta omistan vähän. Tämä on vähän tylsä ja todella ryppyinen, mutta masoi vain 1,5€ joten tuli kanssani kotiin. Sopii varmaan yksinkertaiseksi blouseksi jonkun JSK:n alle. Tämä on myös liian iso, joten kavennan tätäkin.

And a white shirt which I actually do need, white is something I want more of and have very little. This is a bit boring and very wrinkly, but since it also cost only 1,5€, it came home with me. With a nice JSK it can work as a simple blouse. This is also too big so I'll take it in also.

Huomenna suuntaan Kuopioon Animeconiin!!! En malta odottaa ~

Tomorrow I'm off to Kuopio, to Animecon!!!! Can't wait ~

No comments:

Post a Comment