Monday 1 September 2014

Sin City: A Dame to Kill for

Kävin pitkästä aikaa kaverin kanssa syömässä kiinalaista ja käytiin leffassa, halusin ehdottomasti nähdä uuden Sin Cityn! Ja oli muuten hyvä :D Sen kummemmitta spoilereitta, jos tykkäsit ykkösestä, tykkäät myös tästä. 3D kyllä pilasi kokemusta, tulipahan kokeiltua että ei vieläkään ole mun juttu.

It's been a while but I went to eat Chinese food with a friend, and I absolutely wanted to see the new Sin City! And boy it was good :D Without spoilers, if you liked the first one, you'll like this as well. 3D quite spoiled the experience, but at least I tried and no, it's still not my thing.

Ja koska leffa oli mikä oli, pitihän sitä pukeutua Micky Rourken / Marvin kunniaksi maihareihin, "batmanviittaan" ja punaista luurankoa lukuunottamatta kokomustaan. Osa-aikagootin sydäntä lämmittää kummasti pukeutua pitkästä aikaa näin. Kuva salamalla koska kello oli kymmenen kun olin kotona, ja jestas se tekee mut kalpean näköiseksi. ^^'

And the movie being what it was, in honor of Micky Rourke / Marv I had to wear combat boots, "batman cape" and in all black except the red skeleton. As a part-time goth it really warmed my heart to dress like this again. The flash was necessary because I was home at 10pm, and my gosh it makes me look pale. ^^'




Mentiin tosiaan lauantaina töiden jälkeen, keskiviikkona on seuraava vapaapäivä ja sitten takana onkin seitsemän työpäivän putki :D Hyvä vaan että töitä riittää, postista kolahti auton vakuutuslasku...

We went on Satrday after I got off from work, my next free day in Wednesday and then I've done seven work days in a row :D It's good to have work, because the post man gave me a lovely insurance bill for the car... 

No comments:

Post a Comment