Wednesday 30 April 2014

Hair adventures ~

Siristän silmiäni jopa pilvisellä säällä xD Olenpas herkkä auringonvalolle...

I squint my eyes even if it's overcast xD My I'm sensitive so sunlight...


Viime vuosina olen vaihdellut mustan ja punaisen hiusvärin kanssa (kerran koitin tummansinistä), mutta jonkun aikaa sitten annoin itselleni luvan olla uskalias ja värjäsin sen lilaksi. En halunnut ottaa värinpoistoa koko päähän, koska haluan että hiukseni kasvaisivat, joten tein vain raitoja ja värjäsin ne shokkiliilalla. Se vaaleni kivasti oudon sinertävän väriseksi, voitte nähdä sitä vähän parissa vanhassa kuvassa. Mutta nyt halusin kirkkaamman liilan tukan, joten pyysin siskolta apua! Vaalennettiin yli puolet, suunnilleen korviin asti ja värjättiin toisella shokkiliilalla, mutta siitä tuli aika... pinkki. Ja tiedän, että tämä haalistuu pinkiksi. Vaikka olen tyytyväinen värin kirkkauteen, värjään tämän luultavasti uudelleen samalla shokkiliilalla kuin viimeksi värjäsin raitani. Pinkki ei todellakaan ole väri mun mieleen (sopii joillekin todella hyvin ja näyttää upealta, muttei ole mun juttu) joten hiusväri saa mielummin vaalentua siniseksi. Vanhat raidat jäivät kivasti vielä näkymään. :)


Over the last few years I've altered between red and black hair (and once dark blue), and a while ago decided I can be more adventurous and dyed it purple. I didn't want to bleach all of it because I want it to grow, so I bleached some stripes that I dyed with shock purple. That faded really nicely to an odd, blueish color you can see in some pictures. But now I wanted it to be more vibrantly purple, so I had my sister help me! We bleached the top of my hair (about to my ears) and dyed it this new shock purple, but wow, it's quite... pink. And I know this will fade to pink. So as I'm happy that the color came out really vibrant, I'll probably dye it again in the same shock purple I did my stripes the last time. Pink is really not my color (suits some people very well, looks awesome, but not my cup of tea) so I prefer that my hair fades to blue. I like how the old stripes still show. :)


Hiukseni ovat hyvin omapäiset luonnonkiharat, jakaukseni vaihtelee joka päivä. Eniten ärsyttää takaraivossani oleva pyörre joka kuvassakin näkyy. Se ei koskaan mene niinkuin haluan...


I have naturally wavy hair, and it changes very often how it want's to go. Especially the back of my head has a really annoying whirl of hair(?) as you can see. It never goes the way I want it to... 

Mutta eiköhän se riittänyt hiuksista tällä erää! Kas tässä ostamiani sormuksia. En muista kaupan nimeä, mutta Skanssista nämä ostin.

But I think that's enough hair talk for now! I'll show some rings I bought. I don't remember the name of the store though, but it's in a shopping centre called Skanssi.


Kivet ovat syvän punaisia ja tuo keskimmäinen sormus on ehdoton suosikkini. Se on juuri sopivan massiivinen ja goottinen <3 Nämä olivat kolmen setti, ja kerrankin pidän kaikista mitä tällaisessa setissä ostan.

The stones are a deep red color and the ring in the middle is my absolute favourite. It's perfectly massive and gothic <3 These came in a set of three, and for once I actually like everything I buy in a set like this.


Ja tältä ne näyttää kädessä ~ tylsät siniset kynnet, toivottavasti ehdin viikonloppuna tekemään hienot.

And here they are in my hand ~ Boring blue nails, I'm hoping to do cool nails this weekend.

No comments:

Post a Comment